Monday, July 9, 2012

Mimpi Rambut di bakar

Ya.. Tajuk yg selalu Aku cari dlm google.. meh Aku nk kongsi kan beberapa cerita Aku dulu2..dlm 5-6 tahun lepas.. Aku nie Bukan perempuan moden .. Tapi Ada hati Nak jadik sikit moden konon2nya.. Satu hari dgn berbekalkan keizinan suami.. Aku pun merancang Nak kaler kan Rambut ala2 Angelina Jolie gituu.. Brown la Senang citer.. esoknya masa time rehat Aku pun pegi la Beli jenama loreal sbb katanya halal.. malam tu sbb terlampau exited Aku pun x baca instruction dia.. Main belasah je pakai.. Esok pagi Aku tengok xde apa2 perubahan sikit pun Kat Rambut hitamku ini.. Adehh.. menang tension betul masa tu.. Mmg x puas hati lah masa tu.. So Aku bernekad Nak try lagi sekali esoknya.. Ok..malam tu Aku pun tido macam biasa sbb esok Nak keje.. tapi Mmg Allah Nak bagi petunjuk pada Aku.. Malam tu jugak Aku mimpi yg Badan Aku diikat pada tiang Dan kepala Aku berputar kebawah. Kat bawah tu API menjulang2 naik Nak menyambar Rambut Aku.. Panasnya Masa tu sampai rasa perit kulit Aku.. Dalam keadaan terjerit2 Aku Cuba Nak lepaskan diri sampai Aku tersedar berpeluh2.. Dari Saat itu Aku bersyukur pada Allah sbb memberikan Aku petunjuk padaku yang perbuatan mewarnakan Rambut tu salah kerana mengubah ciptaan DariNya.. X Kira samada halal atau tidak produk tu tapi niat mengubah kejadian Allah sememangnya haram.. Nauzubillah.. Semoga Aku selalu mendapat hidayah Dari Allah..

No comments:

Post a Comment