Monday, July 9, 2012

waduh2..susah jugak nak masukkan ads nuffnag nie kan...pada aku yg buta i.t nie memang sakit hati la nak godek2 benda alah nie..duit punya pasal..berusaha sampai naik darah tinggi dibuatnya..ada la aku tgk dlm youtube kot cara2 masukkan ads nie..separuh jalan je faham..separuh lagi dah blur2...alahai..menci2x..
mcm koala nie la aku..terhegeh2..org tua berblog mcm nie la..otak pun dh berkarat..nak jaga anak2 la..bapak anak la..fuhhh..berpeluh2 nak try jugak buat...nantilah yea..pada yg tak pandai mcm aku nie..kena lah usaha lebih skit...

2 comments:

  1. As salam.. terbaca kat fb su ada blog, nih yg try bukak. xpe pelan2 blaja. lama2 oklah berblog. nak jdkan blog lebih cantikpun boleh. cubalah search kat pacik google psl nak cantikkan blog lg. yg dkt nufnang pulak, ada instruction utk add ads siap dgn instruction lg. xpe pelan2 nanti pandailah..
    nanti follow link saya yer.. Eyesha Akhirruddin
    http://415y42.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam...iyelah benda mcm nie kena godek2 sampai jumpa..kalau tak..tak boleh tido malam.TQ..nanti saya follow..

    ReplyDelete