Sunday, August 19, 2012

Aku Mahu Happy..

Assalamualaikum...


Ala2..sonoknya hari nie..alhamdulillah..rasa bahagia ..ceria..dan gembira gituuu...mmg itulah yg aku harap2kan..kalau boleh hari2 nak happy2 je..xmo marah2 segala bagai..amin..harap2 termakbul doa aku nie..cepat2..aminkan sekali yea..

Hari nie pegi umah sedara mara terdekat..tu pun x habis tawaf dah buat perangai si madihah nie..menagis sokmo dlm keta..mungkin sbb panas dgn mengantuk..dua kombinasi nie mmg budak2 tak suka..habis meragam satu hari la..tak selesa ko...

Seronok aku tengok anak2 aku happy..balik rumah first benda diorg mintak nak kira duit raya..hahaha..tak menyempat2..rakus bebenor ..ko hengat kalau setakat pegi 2 bijik umah dah kayo? xde maknenya...kalau nak masyuk..ko pegi la tawaf umah jiran2 pulak..tapi hari nie..satu bijik umah pun xde yg bukak pintu..sederet umah kosong...semua balik kampung...

Tadi Sempat jugak la Ambik aksi2 budak2 yg xde kampung dgn budak yg jarang balik kampung.. Ke sana Ke sini.. Burung merpati dia kata ayam.. Haa.. Parah betul.. pengetahuan am fail..


kat umah pepagi aku dh suruh posing
si baby diha pun nak pakai baju kurung gak
ustazah pilihan beraksi depan kamera
Aku cakap kat atas pokok ada hantu pokok pisang..hehehe
syok duduk kampung...
kaisyaa kalau di suruh posing bagi kat dia
harta org buat mcm harta bapak ko sendiri..eeee..
SELAMAT HARI RAYA..MAAF ZAHIR DAN BATIN...baju tak maching pun xpe..

2 comments:

  1. Assalamualaikum.. Selamat hari raya maaf zahir dan batin...^_^
    http://lokmanramli.blogspot.com/2012/08/selamat-hari-raya-aidilfitri-daripada.html

    Dari lokman, bakal isteri dan keluarga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam...tq lokman..selamat hari raya...

      Delete