Monday, August 13, 2012

kereta atau rumah?

Assalamualaikum...

Semua persiapan raya dah siap ke korang? aku blum lagi..kuih raya je sibuk pulun buat..,langsir..baju raya encik boss dgn anak dara lebor si zulaikha tu pun blum jumpa lagi..

Dalam dok sibuk2 nak raya nie..mesti ramai yg nak tukar kereta jugak kan..bestnya kalau  dapat kereta baru..hamboii..langsir pun x beli2..ada hati nk tukar keta..ngeh3x..

Tapi aku tgk skg mcm satu kewajipan pulak kereta nie..bukannya aku nk canggih2 sgt..aku sedar diri aku cuma pegawai kewangan rumahtangga..cukuplah kalau dapat pakai wish..keh3x..tak malu..nak pakai exora pun tak lepas..

Takpe la..aku simpan je cita2 aku nie..mana tau boleh carry forward ke tahun depan punya wishlist kan..yang penting rumah ada...insyaallah bulan depan boleh pindah masuk..legaaa rasa hati nie..

Biarlah xde keta panjang berjela..ada keta kebal tu pun dh bersyukur ..org lain naik motor je..bawak pulak anak kecik sampai 2-3 orang atas motor..lagi kesian..syukur dgn rezeki yg Allah bagi..


No comments:

Post a Comment