Monday, August 27, 2012

Malam isnin yg bosan

Assalamualaikum ...

Semua org Tak suka isnin kan? Entah Apa dosa senin nie Kat korang sampai ramai yg Tak suka Si senin nie dtg..
Aku? Aku Tak kisah la hari Apa.. Semuanya sama je.. Hari2 rutin Aku Tak berubah.. Kecuali hari rabu.. Hari nie special skit sbb encik boss cuti..

Tapi takde la best sgt pun..kadang2 je best.. Time dia Nak bwk pi jenjalan.. Kalau dia penat.. Tido terbongkang dlm bilik tu.. Apa yg bestnya..huhuhu..

Sama la mlm nie..mlm bosan sedunia.. Anak2 buat sepah satu rumah.. Aku biarkan je.. Bosan nk kemas.. Anak2 gaduh berebut barang menan.. Aku boleh buat derk je.. Bosan Nak tegur hari nie... Teruknya tahap bosan Aku.. Nie Semua gara2 Hal rumah la nie.. Arghhh., bosan la Nak fikir.. Bosan.. Bosan..

No comments:

Post a Comment