Monday, September 10, 2012

Ummi mintak maaf...

Assalamualaikum ...

Tetiba byk pulak Hal yg jadik hari nie.. Dan tetiba jugak Aku jadik rajin Nak update.. Semuanya tetiba..

Tadi pun tetiba jugak anak kecik Aku nie dok syok main sampai terjatuh, pastu melekat pulak pipi Kat almari kayu second hand sumbangan org kaya Megat harris pada kitaorg ritu.. Aku rasa mcm Nak buang je lemari kayu tu.. Sakit hati betul la.. Sampai lebam muka anak Aku tu.. Kira Kuat la hentaman tu kan.. Bahaya la .. Nanti org Ingat Aku dera baby Aku pulak...

Dan Aku rasa bersalah sgt2 sbb Aku tersalah Letak ais.. Aku Ingat kepala dia yg Kena.. Rupa2nya Kat pipi..bila dah Letih tenyeh2 ais Kat kepala dia tgk2 keluar biru2 Kat pipi pulak.. Ya rabbi.. Buang masa je Aku bergelut menenyeh ais tu.. Bukan Senang Nak bagi dia diam sambil kita Nak Letak ais Kat pipi dia pulak..Nasib ko la anak.. Mak ko dh rabun..Aku tenyeh je mana yg nampak ..

Kesian diha.. Lain Kali jgn main dgn telekung ummi ye Nak.. Diha big girl dah.. Jgn notti..


No comments:

Post a Comment