Thursday, November 15, 2012

Pentingkan diri sendiri..

Assalamualaikum..

Betapa hancur luluh hati Aku waktu nie.. mcm tepung gandum yg dikisar2 halus mcm debu.. Rasa terkilan.. Tertekan.. terasa hati.. Dan rasa yg bercampur aduk tu tersekat di kerongkong yg Ada ulser.. Pedih utk ditelan..hanya Allah yg tahu.. Dan pada Allah Aku serahkan segala rahsia..

Aku dah Cuba nasihatkan.. Dah juga Aku Cuba warning kan kesan2 buruknya.. Tapi x di endahkan.. Dan Aku dah give up utk berusaha.. Aku dah Malas Nak bertekak.. apapun yg Aku cakap mcm mencurah air Ke Daun keladi.. Mmg keladi nie Nak mampos.. Jgn sampai Aku cantas ko keladi... Hati Aku dah naik Menyampah sebenarnya.. Dan Aku putuskan utk serahkan Kepada Allah yg maha berkuasa utk menentukannya..

Harap2 loan tu Tak lulus.. Amin..



No comments:

Post a Comment