Sunday, July 8, 2012

Lawak bodoh orang baru

Aku Cuba bukak blog yg dh bersarang dekat 2 tahun x usik sbb xtau bukak.. Dey..apa lah Suhana oii..sabar je la kalau orang tau buat malu je.. Ok lah Nak update cerita baru2 nie Aku dh menjadi usahawan kecil2 lan Berkat doa org2 disekeliling atau mungkin doa Mak yg melahirkan Aku kot... Entah lah.. Tapi alhamdulillah Semua berjalan lancar setakat nie.Hari rabu hari tu Aku berjaya Beli oven second hand Kat seorang penjual macaroon yg katanya oven tu x sesuai utk bakar macaroon..harga pun boleh tahan jugak la RM950 jenama oven imbaco buatan china.lepas tawar menawar Aku mintak RM850.. Dia kata ok.. alhamdulillah sampai Umah jugak dgn kederat Laki Aku yg tough tu( tough la sgt) yang x boleh tahan bila Nak masukkan dlm kereta.. nampaknya kenalah jugak wonder women nie tolong sekali.. Perghh.. boleh tahan berat 40kg tu.. Tercabut pinggang dibuatnya.. ok esok2 la Aku masukkan gambar oven tu.. Setakat hari nie oven tu dh berjaya masak roti sosej dgn cupcake... sponge cake pun dah try.. So far ok...harap2 biarlah bisnes nie berkembang pesat.. Amin..

No comments:

Post a Comment