Tuesday, July 10, 2012

Mimpi jumpa baby

Assalamualaikum.... Sorry la pasal terpost mimpi Rambut dibakar tu sampai 2 kali.. Iyelah.. Mimpi tu rasa macam betul2 terjadi.. Kali nie Nak kongsi cerita Aku mimpi jumpa 5 orang baby yg orang buang .. Satu jumpa dlm tong sampah.. Satu lagi dalam sungai..( dlm sungai pun boleh hidup lagi..) dah nama pun mimpi.. Ofkos lah x masuk akal.. Lagi 3 tu Aku x Ingat.. So Aku pun kutip la baby2 nie bwk balik.. Tapi masa sampai Umah Aku baru tersedar yg Semua baby2 tu dah tercicir.. Laa.. Apakah maksud mimpi Ku ini? Kalau Tak silap kalau mimpi jumpa baby yg di buang tu maksudnya Akan Dapat ketenangan.. Tapi kalau dah jumpa pastu hilang balik? Jeng3x.. Jangan lah jadik terbalik pulak maksudnya.. Aku nie bukanlah Nak taksub Bab mimpi2 nie.. Tapi Cuma rasa macam Ada kaitannya dengan kehidupan seharian.. Wallahualam.. Mungkin juga mainan syaitan..nanti Aku kongsi kan cerita2 misteri yg Melanda Aku Dan family satu ketika dahulu..

No comments:

Post a Comment